Say YES to new adventures

11 september 2017 - Jonkersland, Nederland

Morgen, morgen is de grote dag, joehoeeee. De dag waar we zo ongeveer 5 maanden naar toegeleefd hebben, die elke keer nog zo ver weg leek maar die nu toch echt ineens heel dichtbij komt. Na 5 maanden nog hard werken en hard sparen, tegelijkertijd heel veel uitgeven (want we moeten natuurlijk wel goede kleding voor op de foto hebben ;-) en wat is die voorbereiding duur!!!) stappen Lisa en ik morgen in het vliegtuig om 4 maanden samen te gaan backpacken en waar ik dan zelf nog even 4 achteraan plak! Puur om de ervaring te hebben om ook alleen te hebben gereisd. Mega, mega, mega spannend, maar oh zo leuk!

De laatste weken hebben in het teken gestaan van leuke dingen doen, nooit verkeerd haha ;-) Na mijn laatste werkdag bij SLIM zijn Anna en ik meteen doorgereden naar Luxemburg om daar nog een weekje te kamperen. Maar ook sauna met mem, heel veel koffiedrink-afspraken, veel bootje varen en een high tea stonden nog op het programma. Met als kers op de taart mijn afscheidsfeestje waar ik zo van heb genoten! Maar dat laat je natuurlijk wel even beseffen wat je allemaal achterlaat. Gelukkig heb ik de eerste 4 maanden Lisa om bij uit te huilen als ik het moeilijk heb!

De rugzak is inmiddels gepakt, wat nog een flinke klus was. Van alles wat klaargelegd was, kon ongeveer de helft weer terug de kast in. De komende maanden moet ik het met 3 shirtjes, 3 hempjes en een korte broek doen. Doe ik dit echt voor m'n lol? Haha. En dan is 12 kilo ineens heel zwaar.

Maar goed, omdat ik van zoveel mensen de vraag heb gekregen of ik ook een blog bij ga houden (en ik het stiekem zelf ook wel leuk vind voor later), ga ik proberen hier zo af en toe een leuk verhaaltje met wat avonturen op de posten. Ik ben een beetje afhankelijk van wifi uiteraard, maar ook van internetcafé's, dus verwacht er niet teveel van. Je kunt ergens op deze website je emailadres invullen zodat je een mailtje krijg zodra ik wat nieuws heb gepost, dus mocht je daar interesse in hebben: ga je gang!

Half 2 morgenmiddag stappen we in het vliegtuig en woensdagochtend 11 uur lokale tijd komen we aan in Bangkok, waar ons hostel al op ons staat te wachten! Maar nu eerst nog typisch hollandse kost eten: stamppot andijvie met een gehaktbal!

Lieve mensen, tot volgend jaar!

1. Reislogger:
    4 augustus 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!